Trondheim Summer Club

Aktivitetsklubb for ensomme studenter som tilbringer sommeren i Trondheim

Friday, July 21, 2006

Storås!!


Hvem skal på Storås?

Jeg drar til campen på onsdagskvelden, bare for å sørge for at velkomstkomiteen er sånn passe bedugget når resten av dere kommer ramlende etter :D

Hadde vært gøy å hatt et samlingspunkt for TSC - kanskje noen kan lage et banner?

Gleder meg som et barn - har gjort det siden jeg kjøpte billett i april.. blitt en fin tradisjon dette.

Uansett - Maria hadde bollefest - jeg tar på meg ansvaret å lage en beisefest - jeg beiser hus, dere kommer og ser på :)
Samtidig kan vi planlegge Storås!

Holder hus i Rognersvingen 14
- og ryktene om at jeg har tappekran stemmer :)

Tirsdag er en bra dag, ca fra 17.00 og utover tenker jeg.

3 Comments:

At 3:44 PM, Blogger Enrico said...

Hvis du skal beise hus, kan vi få velge fargen??

Går vel an å lage en avstemning?

 
At 9:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

 
At 6:53 AM, Anonymous Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

 

Post a Comment

<< Home